Pay ´n´Jump Kvinnersta

Ännu en underbar tävlingsdag med världens bästa häst, hon gick rakt in i transporten både dit och hem och hoppade som en panter :D felfria i båda klasserna. Eftersom vi bara har varit med på tre hopptävlingar tididgare i hela Gaziras liv så valde jag att bara vara med på 50cm och 70cm. 
Det gick visserligen alldeles för fort men jag ville inte bråka med henne, hon tyckte att det var skitkul så jag lät henne hållas, tempot kan vi jobba på sen när hon har fått lite rutin.

image158
image159
image160
image161
image162
image163
image164
image165
image166

Kommentarer
Postat av: johanna

Kul att du håller på med både hoppning å dressyr! vad ska du ha den nya klimpen till? allround eller ?
Kommer du på loppisen på söndag?

2008-05-30 @ 15:20:41
Postat av: Astrid

Jag vet inte riktigt vad den lilla nya är mest lämpad för, det återstår väl att se, men målet är att få en bra allroundhäst men lite mer inriktad mot dressyr, eftersom jag håller på att svimma om jag hoppar högre än 1m och nästan alla hopptävlingar för stor häst går ju på den höjden eller högre.
Jag får se om jag kommer på söndag har rättså mycket den dagen, men det vore jätte kul att träffa alla.

2008-05-31 @ 13:20:12
Postat av: johanna

svimmar på över en meter??? du är ju hur modig som helst, när jag höll på och hoppad etyckte jag att alt över 90 vad skit läbbigt! ( Fattar inte att som tonåring seglade jag över 1, 30, hade nog inget förstånd =) ) du hoppar ju bra högt, och hon som hoppar stort med!

2008-06-09 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0