ny hoppsadel

igår fick Gazira en ny hoppsadel utprovad så nu kanske vi kommer igång med hoppningen ordentligt igen. har inte hoppat så mycket på sista tiden då jag bara har haft en dressyrsadel till henne.

tävlingen i måndags strök vi oss ifrån eftersom det blev sånt snöoväder, tycker inte att det känns något kul att åka iväg då.
men troligtvis blir det pay and jump nästa helg och dressyrtävling den 13 april

skoningen sist gick förresten jätte bra och muggen börjar äntligen bli bättre så det ser ljusare ut nu

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Kul med en ny sadel ;)

2008-03-26 @ 10:38:53
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Ebba

Roligt med sadeln=)
Jag vet hur jobbigt det är när man bara har dressyr eller bara en hoppsadel,det känns jätteklumpigt att hoppa med en dressyrsadel,jag rider mest i allroundsadlar, eftersom jag inte har råd med flera hehe=)

2008-03-26 @ 10:42:02
URL: http://www.sporttjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0