Lite ljus i allt mörker

Idag, fredag går Zelma helt obehindrat igen :D hon visar inte ens en antydan till hälta!
så det borde ju ha varit en hovböld iallafall, som antingen var så liten att veterinärerna inte ens såg den, eller så satt den längre in och gipspluggen har nu dragit ur den.
Nu är det bara att hoppas att det inte kommer tillbaka snart igen.

Snart kanske jag äntligen kan börja arbeta med henne igen, har längtat så efter att kunna börja ordentligen med tömkörningen.

Gazira och jag är nu ute och går promenader, men hon har alldeles för mycket överskottsenergi för att det ska gå så värst bra, allting är farligt! och hon är även jätte sur på mig för att jag ger henne dom äckliga medicinerna två gånger om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0