dressyrtävling ötr 4/5 08

Det blev strykningar och vi fick vara med på tävlingen hos ötr iallafall.
Gazira gick rakt in i transporten hemma och när ju skulle åka hem behövde vi bara lyfta linorna så gick hon rakt in, jätte skönt att det funkade så bra.
Tyvärr så hällregnade det under hela tävlingen, så jag var totalt dyngsur när det var dax för start ( min regnjacka var inte i närheten av lika bra som gaziras regntäcke)
Vi startade bara i Lb:0 ett program som jag egentligen inte tycker om, och vi fick 58,95% inget jätte bra resultat men helt okej och jag är relativt nöjd.
Det var första gången hon var på den ridanläggningen, och det var väldigt mycket folk och hästar. troligtvis den största tävlingen hon har varit på hittills i sitt lilla liv. Och hon var väldigt spänd och stressad, men jag tycker att hon uppförde sig väldigt bra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0