Zelma firar sin 1års dag!

Zelma har firat sin 1års dag genom att bli riktigt ordentligt halt!!
varken jag eller veterinären blir kloka på vad det är för något, hon haltar ordentligt på vänster fram och höger bak, höger fram vägrar hon att lyfta på och får man upp den hoven några centimeter upp i luften så tappar hon balansen helt.
hon är inte allmänpåverkad utan pigg och glad och äter bra. har 38,6 i temp.

veterinären tyckte att jag ska avvakta och se om det är bättre till imorgon, annars blir det nog en resa till strömsholm. typiskt att det alltid ska hända när det är helg och atg kliniken är stängd.

Kommentarer
Postat av: johanna klockars

hoppas det rättar rill sig! Det känns som det går trolli hästarna i föreningen just nu... inte kul alls!

2008-08-06 @ 09:43:23
Postat av: Astrid

ja jag läste på bloggen, gud vad hemskt, stackars lilla Prio.

nu verkar prognosen för zelma rättså god, hon går mycket bättre redan, så jag håller tummarna för att hon inte får några men av det i framtiden

2008-08-06 @ 20:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0